انتخابی تیم ملی کاراته آقایان| زمان برگزاری مرحله سوم مشخص شد

10:27 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۴۴۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
انتخابی تیم ملی کاراته آقایان| زمان برگزاری مرحله سوم مشخص شد
مرحله سوم انتخابي تيم ملي بزرگسالان کاراته آقايان دوم خرداد ماه در تهران برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مرحله سوم انتخابی تیم ملی کاراته آقایان دوم خرداد ۱۴۰۳ در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود.

ورزشکاران در این مرحله در جدول دو حذفی و با دو کیلو ارفاق وزن به رقابت خواهند پرداخت، ضمنا" وزن‌کشی رده ۵۵- کیلوگرم با یک کیلوگرم ارفاق برگزار خواهد شد.

در اوزان ۵۵- و ٦٠- و ٨٤- کیلوگرم ٢ نفر و در سایر اوزان ٣ نفر به اردو راه خواهند یافت.

در پایان انتخابی، گزینش نفرات برای مسابقات کومیته تیمی با نظر کادر فنی خواهد بود.

زمان وزن‌کشی ساعت ١٥ تا ١٨ روز قبل (١ خرداد) در محل سازمان لیگ واقع سالن شهید کبگانیان و صبح روز مسابقه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ می‌باشد و مکان برگزاری مسابقات سالن کبگانیان از ساعت ۱۴ می‌باشد. همچنین تمرینات متمرکز اردوی تیم ملی بزرگسالان از ۵ خرداد ماه آغاز خواهد شد.

ورزشکاران حاضر در انتخابی مرحله سوم به شرح زیر هستند:

وزن ٥٥-: محمدرضا غفوری ورکی از مازندران، بهنام دهقان‌زاده از تهران، امیرحسین رمضان‌زاده از مازندران، شاهرخ نجفی رستاخیز از مازندران و محمدحسین شیرصفت از فارس

وزن ٦٠-: محمدرضا اسماعیل‌خانی از همدان، شهداد پورسلیمانی از تهران، ایوب ایوبی‌نژاد از قزوین، معید محمد مقضی از اصفهان، پوریا اقدسی از البرز، علی مسکینی از کرمانشاه و محمد الهیاری از آذربایجان غربی.

وزن ٦٧-: امیررضا برزویی از کرمانشاه، سورنا مرادی از خوزستان، هادی کیانی از۴ آذربایجان‌غربی، نوید رنجبر ورندی از مازندران، امیر مهدی‌زاده از قم، عبدالله ولدی از کرمانشاه.

وزن ٧٥-: مهدی شهگل از همدان، مرتضی نعمتی از قم، سامان عدالتی از البرز، حامد اکبری علایی از مازندران، بهمن عسگری از قزوین و علیرضا حیدری از مرکزی.

وزن ٨٤-: علیرضا رضایتی زوج از فارس، کیوان بابان از کردستان، محمدرضا گیلان‌پور از گیلان، امیرحسین فداکار از تهران، ذبیح‌الله پورشیب از ایلام، مهدی خدابخشی از کرمانشاه و اسماعیل معتمدی از البرز.

وزن ٨٤+: محمود نعمتی از قم، مهدی گنج‌زاده از تهران، میلاد بهمنی از تهران، سهراب یاراحمدی از لرستان، سجاد گنج‌زاده از تهران، صالح اباذری از مرکزی، مهدی آشوری از مازندران و محسن صفرنژاد از گیلان

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *